Plný popis
Vlastnosti:
1. Ultra-light: Kolo vnitřní trubice váží pouhých 38 gramů, což je o 100 gramů lehčí než tradiční butylovou duší.Pár může ušetřit 200 gramů, což snižuje zátěž na kole a dělá ježdění snadnější.
2. Vhodné pro více rozměrů pneumatik: v Tomto 700C silniční vnitřní trubice je kompatibilní s více pneumatiky velikosti: 18/23/25/28 30/32c (obsahuje 2-kus kolo vnitřní trubice opravy kit)
3. Opotřebení-odolný a trvanlivý: Kolo vnitřní trubice jsou vyrobeny ze speciálního materiálu TPU, který výrazně zlepšuje trvanlivost ve srovnání s tradiční duše z pryže, kromě toho, BERAN materiál je odolné proti oleji, odolný proti vodě a má vynikající nosnost a odolnost proti nárazu.
4. Snížit valivý odpor: Vzhledem k tomu, TPU kolo vnitřní trubice je pouze 38 g, je lehčí a jemnější než běžné 300g guma vnitřní trubice, a generuje velmi malé tření na pneumatiky, což umožňuje maximální rychlost a výkon má být dosaženo.
5. Dobrá vzduchotěsnost: kolo vnitřní trubice je vybavena vysokou vzduchotěsnost 60mm/80mm francouzské ventil, který neuniká vzduch a mohou být použity na půl roku s jedním inflace.
6. Snadná instalace: Pokud potřebujete vyměnit vnitřní trubka: nejprve odstraňte pneumatiku, aby se staré duše, stiskněte pneumatiky zpět a nahradit ji novou duši, a pak ji nafukovat.
7. Ultra-lehké a energeticky úsporné: To kolo vnitřní trubice je o 70% lehčí než běžné duše, snadné skládání, malé rozměry, ideální pro uvedení v kapse nebo batohu šetří místo.
Parametr:
Název produktu: Ultralehké silniční kolo vnitřní trubice
Hmotnost: 28g+3g
Délka ventilu: 60mm/80mm
Materiál: BERAN
Použitelné pro: silniční kolo, 700x18C/23C/25C/28C/30C/32C (doporučený rozsah použití)
Barva: světle zelená
Typ ventilu: francouzský ventil
Upozornění:
1. Tento vnitřní trubice by neměla být příliš nadsazené, aniž by byl instalován do vnější trubky, protože to může způsobit nevratné poškození!
2. Prosím, použijte ruční vzduchové čerpadlo místo toho, high-speed inflace zařízení, jako je vzduchový kompresor nebo čerpadlo.
3. Před huštění vnitřní trubky, otočte ventil směrem dovnitř (směrem ke středu ráfku).Naplňte malé množství vzduchu do vnitřní trubka je kulatá; tlak by měl být menší než 0,5 mm.Tlak by měl být nižší než 0,5 bar/8 psi.
4. Při použití ráfky bez prstencové systémy upevnění v souladu s normou ISO/TC 31, tlak v pneumatikách by neměla přesáhnout 5 bar/72 PSI.Pro každé 3° (5°F) zvýšení teploty, tlaku vzduchu v pneumatikách zvýší o přibližně 1%.
5. Pokud si nafouknout pneumatiky v dopoledních hodinách v chladné garáži (18°C/65°F) a pak disk ve vyšší okolní teplotě (35°C/95°F), to může způsobit vnitřní trubky tlak zvýšit ( např. o 0,5 bar/8 psi).Zejména při jízdě na horkém černém asfaltu s teplotou vyšší než 65°C, tlak v pneumatikách, může snadno překročit maximální povolenou hodnotu.Kromě toho, nadměrný tlak v pneumatikách během jízdy může způsobit, že pneumatika oddělit od ráfku, což má za následek riziko poranění.
6. Pokud pneumatiky jsou skladovány při 60°C (140°F) nebo vyšší (například v autě v horkém počasí), vyfouknout vnitřní trubice na 1 bar/15 psi ventil, aby se zabránilo deformaci.
Balení obsahuje:
Vnitřní trubice*1
pneumatiky patch*2
Specifikace
- Materiál: ABS
- Původ: Pevninské Číně
- Značka: Giyo mater
Komentáře